NIEUWS.

6 redenen waarom jij een chatbot moet gebruiken

Heb je al eens van chatbots gehoord, maar ben je nog niet overtuigd over waarom je deze moet implementeren in jouw onderneming? Lees dan deze facts die technologie-expert Rick Van Rousselt jou weet te vertellen over dé nieuwe manier van communiceren naar klanten toe:


1) Een chatbot slaapt nooit en is dus 24/7 online voor je bedrijf.


2) Een chatbot kan sneller antwoorden op een vraag dan iemand die het antwoord moet zoeken op je website.


3) Voor een chatbot is het makkelijker om gegevens te halen uit verschillende systemen ten opzichte van een handmatig systeem.


4) Het maakt sommige taken gemakkelijker. Vb. Je koopt iets online en achteraf krijg je een tevredenheidsenquête. Als consument moet je de mail openen, lezen en je verplaatsen naar de website. Een chatbot zou je via een simpel chatbericht om je mening kunnen vragen wat veel sneller en gebruiksvriendelijker is!

5) Er is communicatie mogelijk in de 2 richtingen. Een website is bijvoorbeeld maar éénrichtingscommunicatie.


6) Een chatbot kan met iedereen tegelijk een conversatie voeren. Time is money dus tijd besparen komt iedereen goed uit! ;-)


Ben je getriggered en wil je graag meer te weten komen over chatbots? Kom dan op 9 oktober zeker naar de SINC-sessie “CHATBOTS FOR DUMMIES” op Entrepreneurial Kickoff 2018 en hoor Rick van Rousselt live aan het woord! See you there!




3 keer bekeken

Recente blogposts

Alles weergeven