Try-out Area:

The Popcycle

Get to know us

We willen een gezond alternatief bieden op schepijs. Dit doen we door ijs te maken met hoofdzakelijk vers fruit, natuurlijke kruiden en zelfgemaakte siropen. Het is geen roomijs, noch waterijs. Het is te vergelijken powerfood smoothie, bevroren op een stokje.

We laten artificiële kleur- en smaakstoffen achterwege. Dankzij de natuurlijke zoetheid van het fruit hoeven we geen onnodige hoeveelheden ongezonde suikers toe te voegen. Waar mogelijk gebruiken we honing of andere zoetstoffen om het ijs op smaak te brengen.

We experimenteren zelf met combinaties om elk ijsje een compleet andere beleving te laten zijn. Door stukken fruit aanwezig te laten in het ijs creëren we verschillende dimensies om van te genieten.
Met onze aparte Legal'Iced brand gaan we, door een toevoeging te doen van alcohol, je favoriete cocktails namaken zodat op zomerse dagen het feest echt kan beginnen.

Met de naam "Popcycle" leggen we nadruk op het fiets gedeelte. De aankopen, leveringen en verkoop doen we allemaal met de fiets. Ons werkgebied is in de stad en is de auto een milieuonvriendelijke en inefficiënte manier van bewegen.

B2C: We hebben in de zomerse maanden hebben we onze bakfietsen die rondes maken doorheen de stad. Onze vlotte verkopers gaan op de man af ijsjes verkopen aan de mensen op de straat. Met een opvallende fiets en tropische muziek trekken we de aandacht. Op geschikte momenten, zoals stadsevenementen en bezienswaardigheden met een grote opkomst, zorgen we voor een vaste verkoopplaats. Ook festivals op staan we, daar leggen we meer focus op de alco-pops.

B2B: We werken ook met horeca zaken, cateraars en bedrijven. Dit werkt op basis van grote leveringen die zij gaan verder verkopen. We ondersteunen onze partners zo goed mogelijk door het aanleveren van POS materiaal, displayvriezers en ter plekke aan brand activation sampling te doen.

Follow us:

STARTUP

KICKOFF

DAYS

ROADSHOW

28 september - 1 oktober

ONLINE EVENT

5 oktober - 8 oktober

TOA_logoneg.png
  • Facebook TAKEOFFANTWERP
  • YouTube TAKEOFFANTWERP

TAKEOFFANTWERP_ALLIANCE zet de komende jaren in op de verankering van ondernemingszin en ondernemerschap binnen de werking van de Antwerpse hoger onderwijsinstellingen en het brede jeugdwerk. Expertise, connectie en ondersteuning zijn de acties waarmee de Antwerpse jongeren en studenten entrepreneurship zullen ontdekken.

TAKEOFFANTWERP_ALLIANCE is een samenwerking tussen stad Antwerpen, Associatie Universiteit & Hogescholen Antwerpen, AP Hogeschool, Karel de Grote Hogeschool, Universiteit Antwerpen, BAASSINC & VOKA. Met de steun van EFRO en VLAIO.
 

© 2020 door TAKEOFFANTWERP.